vrijdag 5 februari 2010

Uitvaart


Roel Kreunen 1932 - 2010

Juni 2008, mocht ik Roel Kreunen portretteren.

Met de motorsport zette Roel, Hengelo (Gld) op de kaart. Door zijn grote liefde voor de motorsport en
zijn zeer grote inzet als bestuurslid, penningmeester en erevoorzitter bij de Hamove was hij terecht erelid van de vereniging. Hij organiseerde de Internationale Hengelo Rally, die dit jaar voor de 45e keer wordt gereden, blies de Windmolenrally voor veteranen nieuw leven in en zette in zijn bakkerswinkel de eerste VVV op in Hengelo.
Roel was Ridder in de Orde van Oranje Nassau.

Afgelopen maandag kreeg ik een vervelend telefoontje met de mededeling dat Roel was overleden op 77-jarige leeftijd. We hebben even gesproken over zijn laatste dagen en de foto zou gebruikt gaan worden op de rouwkaart. Even later werd ik gebeld met de vraag of ik vrijdag de uitvaart voor de familie wilden vast leggen. En zo kwam het, dat ik mijn eerste uitvaart fotografeerde.


Het was een indrukwekkende dag......



Geen opmerkingen:

Een reactie posten