donderdag 22 december 2011

Fijne Feestdagen...


Nog z'n 9 dagen in 2011, maar hier sluit ik het jaar vandaag al af.
Voor mij persoonlijk was 2011 het jaar van de vernieuwing, van de verandering en van het hervinden. Het was het jaar van groei, uitbreiding, en uitgeven. Maar ook was dit het jaar van veel nieuwe mensen leren kennen en oude relaties hebben weer een frisse wind gekregen. Het was het jaar van het wéér vinden van mijn passie in de sport. Maar vooral het jaar van heel hard werken met passie, aan mijn ambitie in de fotografie. Iedereen met wie ik dit jaar heb mogen samenwerken, sporten, onderhandelen, vergelijken, eten & drinken of gewoon samen zijn. Bedankt voor het mooie afgelopen jaar.

En of er nog wensen zijn... Natuurlijk, maar daar gaan we 1 januari pas weer aan werken.

Fijne Feestdagen & een goed 2012!

(Klik op de foto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten