donderdag 1 december 2011

Het Hanzehuys

Vorige week mocht ik even met mijn apparatuur een kijkje nemen bij Het Hanzehuys in Doesburg. Toen ik enkele dagen daarvoor een gesprek had om wat wensen door te nemen en de locaties te bekijken vond ik het al een hele inspirerende plek. Een plek waar je straks prima een 1 op1 bespreking kan houden, een vergadering of presentatie kan houden of even een flexplek kan zoeken om rustig je werk te kunnen doen. Op de dag van de fotografie was het nog even erg druk door dat er veel mensen bezig waren om de laatste puntjes op de i te zetten. Tijdens de portret sessies was het dan ook veel schuiven met mijn apparatuur, maar ook dat van de schilders en de elektro mensen die de prachtige lampen aan het ophangen waren. Uiteraard mochten zij niet in het zicht van de camera komen. Klik op de foto om de ruimtes alvast in je op te nemen... En btw, in de week van maandag 5 december t/m vrijdag 9 december 2011 is er een TRY-OUT week.

(Klik op de foto)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten