dinsdag 22 maart 2011

Interview portretten




Uit de serie interview foto's van de Doesburgse burgemeester Dhr. Luesink, die ik enkele weken geleden heb gemaakt laat ik graag nog een aantal beelden zien. Ik kon tijdens dit ruim één uur durende interview door Doesburgdirect.nl volledig mijn technische skills toepassen waarbij we met een hoge kwaliteit de beelden konden maken waar we naar opzoek waren.

(Klik op de foto )

Zie voor tekst en beeld ook;

Interview met burgemeester Luesink (deel 1)

Interview met burgemeester Luesink (2)

Interview met burgemeester Luesink (3)

Interview met burgemeester Luesink (4)


Iedereen bedankt voor de prettige samenwerking en gastvrijheid.
(Richard, bedankt voor het mogelijk maken van deze opdracht)

Hier nog een "behind the scene" foto...
 

4 opmerkingen:

  1. Werkelijk prachtige foto's Joost. Jij bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Richard, bedankt voor je reactie!

    Dit is nou het resultaat van een goede samenwerking...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hey Joost, mooie beelden zeg! toevallig heb ik hem ook pas gefotografeerd voor een jaarverslag. Als ik ze online mag zetten laat ik het je weten, grappig!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dennis,erg leuk. Ik ben benieuwd naar jou resultaten. Jaarverslag, waarvan?

    (sorry voor mijn late reactie! Ik weet niet hoe ik meldingen moet instellen na reactie's op mijn blog. Heb je kennis van Blogspot.com?)

    BeantwoordenVerwijderen