vrijdag 8 oktober 2010

Nieuwe huisstijl...



Oké dan, sommige mensen hadden er al iets over gehoord maar hier is het dan... Mijn nieuwe huisstijl. Zelf kijk ik er al enkele weken tegenaan en nu moet het dan maar eens live. Tijdens deze vernieuwing heb ik gelijk maar eens een wat vriendelijkere portret foto van mijzelf op mijn profiel gezet. Ook te zien op mijn gerestyled website. Waar ook nog eens nieuw werk op staat. Een nieuw profiel fotootje op Twitter, de nieuwe visitekaartjes komen er aan en voor hele speciale mensen ;-) ligt er op dit moment een mooie brochure bij de drukker. Het is een brochure geworden, zo mooi en vernieuwend, zo zijn ze nog nooit gemaakt...

Tipje van de sluier; als je van magazines houd dan moet je deze brochure hebben.... 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten