woensdag 30 juni 2010

Bevelvoerder




Anderhalve week geleden mocht ik brandweerman Daniël fotograferen. Daniël is bevelvoerder bij de vrijwillige brandweer van de gemeente Bronkhorst, locatie Zelhem. Na het bekijken van de kazerne hebben we besloten om de brandweerwagens maar gewoon te laten staan. Zo konden we meteen beginnen... Bij het aankomen bij de locatie is het altijd weer de kunst om even snel te kijken waar ik mijn ideeën kan uitwerken. Zo ben je dus bij binnenkomst al direct bezig met het visualiseren van de ideeën. Wat zou een mooie compositie zijn, heb ik ruimte voor mijn licht, hoe is de achtergrond enz... Uiteindelijk hebben we drie settings uitgevoerd. Eerst de casuel portretten en daarna twee settings met het uitruk pak. En oh ja, de auto van de fotograaf moet je dan uiteraard niet voor de kazerne deuren zetten, er zal maar eens een brandje uitbreken...

Klik op de foto...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten